Online van A tot Z

Sociale en digitale kanalen nemen een steeds grotere plek in binnen onze maatschappij. Organisaties moeten zich steeds meer richten op een goede online beleving. Of producten/diensten nu via social media of een website de ether in worden gestuurd, zaak is om ervoor te zorgen dat de boodschap ook echt bij uw doelgroep aan komt.

Websites

Opdrachtgevers kunnen bij ons terecht voor de ontwikkeling van pakkende websites. Van eenvoudige websites tot complete webshops en uitgebreide – zelf te beheren – Content Management Systems: wij realiseren websites voor elk budget. Maar ook voor maatwerk, mobiele apps en webapplicaties bent u bij ons aan het juiste adres.

Advies en begeleiding

Samen met de klant kijken we wat nodig is, om de verwachtingen vervolgens te vertalen in een projectplan. Vanzelfsprekend zorgen we ervoor dat de gemaakte afspraken worden nageleefd en de doelstellingen behaald. Omdat wij beschikken over een breed netwerk van professionals, kunnen we met het juiste team tot de meest optimale oplossing komen voor uw vraagstuk.

Project 76 vormt hierbij de schakel tussen u en de specialist. Groot voordeel is dat u als opdrachtgever met één aanspreekpunt te maken heeft, waardoor snel geschakeld kan worden en ruis zoveel mogelijk achterwege blijft.

Digitale Tendens

De grenzen van traditionele en moderne media vervagen waarbij online gaandeweg de boventoon zal gaan voeren. Dat uw doelgroep u kan vinden is belangrijk, maar u moet ook uw doelgroep kunnen vinden. Voor u, als opdrachtgever, is het natuurlijk belangrijk te weten waar uw klanten zich bevinden en waar zij over praten. Dat gebeurt in toenemende mate op online platforms en communities.

Social media hebben inmiddels een vaste plek veroverd in de communicatiemix. Werden deze tot voor kort voornamelijk gebruikt om te zenden en te monitoren; tegenwoordig worden social media steeds vaker ingezet voor content marketing en om de dialoog aan te gaan met doelgroepen. En ook co-creatie en crowdsourcing danken veelal hun succes aan het enorme bereik van social media.

“Alle online omgevingen, maar ook afdelingen binnen de organisatie, zijn vaak ‘stand alone silo’s’ en de data die hierbij worden gegenereerd, zijn niet aan elkaar gerelateerd. Wanneer er structuur en samenhang wordt aangebracht in alle online gerelateerde activiteiten, kunnen de effecten beter worden gemeten en komt er rust in de organisatie en bij alle interne en externe betrokkenen. Verder kan er beter worden ingespeeld op veranderingen in de toekomst. De resultaten die te behalen zijn door de inzet van internet, zullen daardoor verbeterd worden.”  [bron: http://dennisdoeland.com/]